Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Реінжиніринг системи аналітичного забезпечення управління підприємством
Калабухова, Світлана Вікторівна; Kalabukhova, Svitlana Viktorivna; Калабухова, Светлана Викторовна
2025-05-24
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Теоретичні основи, практика і принципи корпоративного страхування
Залєтов, Олександр Миколайович; Zalietov, Oleksandr Mykolayovych; Залетов, Александр Николаевич
2025-05-24
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Система контролю якості аудиторської фірми: вимоги міжнародних стандартів
Шигун, Марія Михайлівна; Shygun, Mariya Mykhaylivna; Шигун, Мария Михайловна
2025-05-24
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Проблеми аналітичної оцінки банківських методик визначення кредитоспроможності...
Герасимович, Анатолій Михайлович; Gerasimovitch, Anatoliy; Герасимович, Анатолий Михайлович
2025-05-24
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Антикризове управління в банківських установах
Краснова, Ірина Вікторівна; Krasnovа, Iryna; Краснова, Ирина Викторовна; Майстер, Анна Володимирівна
2025-05-24
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Оцінка вартості капіталу
Герасимович, Анатолій Михайлович; Gerasimovitch, Anatoliy; Герасимович, Анатолий Михайлович; Бондаренко, В. В.
2025-05-24
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Маркетинговий аспект створення теорії розвитку типів роздрібних підприємств
Сіренко, С. О.; Ратова, З. Т.; Кушнір, М. М.
2002-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Використання Інтернет-технологій при проведенні маркетингових досліджень
Федорченко, Андрій Васильович; Федорченко, Андрей Васильевич
2002-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Роль інформації та реклами у туристичному бізнесі
Скибінський, С. В.; Іванова, Л. О.
2002-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Логическое управление в моделировании маркетинговой службы
- » Маркетинг как необходимый элемент формирования социальной политики государства
Русева, О. Н.; Свиридова, С. С.; Скрипник, Н. А.
2002-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Товарний ринок як об’єкт маркетингових досліджень
Савощенко, Анатолий Семенович; Савощенко, Анатолий Семёнович
2002-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Проблемы конкурентоспособности и транснациональные корпорации
Русева, О. Н.; Свиридова, С. С.; Скрипник, Н. А.
2025-05-24
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Медиапланирование в цикле производства рекламы
Решетилова, Татьяна Борисовна
2002-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Мерчандайзинг продовольственных товаров
Решетникова, Ирина Леонидовна; Решетнікова, Ірина Леонідівна; Федорова, Ю. К.
2002-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Реклама в малому бізнесі
Полонець, Володимир Миколайович; Полонец, Владимир Николаевич
2002-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Концепція стратегічного маркетингу як фактор економічної стійкості промислових підприємств
- » Проблеми підвищення конкурентоспроможності на державному рівні
Равікович, Ілля Євгенович; Равикович, Илья Евгеньевич
2002-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Стратегія і політика товаророзподілення
Пилипчук, Володимир Петрович; Пилипчук, Владимир Петрович
2002-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості використання І-маркетингу в Україні
- » Проблеми підготовки магістрів з маркетингу
- » Особливості маркетингової стратегії конкуренції
Пастернак, Євген Любомирович; Пастернак, Евгений Любомирович
2002-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Ціноутворення при входженні на ринок
- » Применение моделей экономического роста для прогнозирования инновационных процессов
- » Особливості стандартизації в Україні на сучасному етапі
Мотяжев, Володимир Іванович
2002-09-01
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
5426 - 5450 з 28905 результатів
<< < 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 > >>