Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Технологія формування культури міжособистісних взаємин школярів у позаурочній виховній...
- » Вимоги до вправ для навчання моделей комунікативної поведінки
- » Планування та вивчення технічних дисциплін студентами агроінженерного напряму з...
- » Обдарованість: її виявлення та розвиток
Басюк, Н. А.; Вірковський, А. П.; Москвіна, Т. П.
2025-05-25
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Контроверзи релігійно-конфесійної та міжетнічної толерантності в міському ландшафті
- » Інтертекстуальність як мистецький прийом XX ст.
- » Метафізика як концепт осмислення типів світогляду у філософії М. Лоського
- » Елементи числової символіки в "Поезії і правді" Й.-В. Гете
- » Семантична категорія розміру в сучасній англійській мові
- » Лексичні засоби маніфестації психологізму в новелістиці В. Фолкнера і М. Хвильового
- » З історії виникнення таємної писемності
- » Інформаційний простір функціонування американської комерційної реклами 20-х років XX...
- » Глибинні предикати інтелектуальної дії та соціальної дії в біографічних текстах...
- » Місце політичного інтерв’ю на тлі медіадискурсу
- » Особливості відтворення фразеологічного фонду в німецькомовних перекладах Ольги...
- » Концептуальні домінанти англомовного вікторіанського дискурсу та його концептосфера
- » Семантичні особливості прикметників-композит німецької мови зі значенням порівняння
- » Ідентифікаційний модус концепту ЗНАМЕНИТІСТЬ (на матеріалі англомовного газетного...
- » Ділове спілкування в розвитку суспільства
- » Гендер у перекладі: історичний розвиток, основні аспекти та особливості вивчення
- » Оказіональні композити в ідіодискурсі Джерома К. Джерома
- » Символьна складова семантичної структури лінгвокультурного концепту MINNE (на матеріалі...
- » Англійський прийменник у діахронії та синхронії (на матеріалі словосполучень in+N, on+N)
- » Концепт як відображення універсального та етноспецифічного у свідомості етноса
- » Евфемія в соціально-економічному дискурсі
12926 - 12950 з 21134 результатів
<< < 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 > >>