Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Способи вербальної об’єктивації стереотипних ролей ДРУЖИНИ в англомовному сімейному...
- » Проблеми укладання нових словників нормалізованих терміносистем (на прикладі пожежної...
- » Евфемізми та інші види семантичних зрушень у суспільно політичній лексиці і фразеології
- » Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за...
- » НАВЧАЙ І НАВЧАЙСЯ
- » Вербальний конфлікт: методологічні та термінологічні питання дослідження
- » До питання гри слів в англійській мові
- » Специфіка актомовленнєвого аспекту реалізацій стратегій конфронтації в англомовному...
- » Однослівні ідіоми як знаки іллокуції, маркери інтенціональності та як засоби...
Сингаївська, А. В.; Мосейчук, О. М.
2025-05-25
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Категоріальні особливості представлення концепту СУПЕРНИЦТВО засобами сучасної...
- » Об’єктивація гендерних стереотипів у сучасній лінгвістичній науці
- » Мотиви і цілі конфлікту в спілкуванні англомовних медиків
- » Соціолінгвістичні та семантичні особливості ідіом у творах Д. Чосера та У. Шекспіра
- » Запозичення з латини в сучасній німецькій мові
- » Образ міста в романі Т. Морісон "Jazz"
- » Семантична дихотомія мундиру в мемуаристичній літературі Правобережної України першої...
- » Концептуальна структура художнього тексту
- » Когезія в поетичному творі в аспекті інтерпретації та перекладу
- » Зіставний аналіз мовленнєвого акту "команда" в англійській та українській мовах
- » Полікультурний підхід до оптимізації навчальної діяльності офіцерів у процесі вивчення...
- » Особливості інтерпретації Шекспірового Гамлета в європейській літературі першої...
- » Формування спеціальної складової перекладознавчої компетенції полоніста – проблема...
- » Зміст освіти в державних школах США
- » Педагогічний потенціал музейної комунікації у полікультурному просторі Житомирщини
- » Використання міні-лекції як форми педагогічної технології "діалог культур" у процесі...
12951 - 12975 з 21134 результатів
<< < 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 > >>