Переглянути архів Інформація
Назва
|
Автор
- » Лексична робота як умова розвитку культури мовлення
- » Визначення пріоритетних напрямів розвитку освітніх інновацій за допомогою методу...
- » З історії Житомирського педагогічного інституту (1919-1929 рр.)
- » Аксіологічні аспекти сучасної літературної освіти
- » Использование алгоритма при изучении русской фразеологии
Гужанов, С. И.; Гужанова, Т. С.
1999-05-21
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Твори Лесі Українки на уроках рідної мови
- » Культура поведінки дітей: ретроспектива дослідження
- » Урок мови як засіб економічного виховання майбутнього господаря України
Підлужна, Г. В.; Шевчук, Т. О.
2025-05-21
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Особливості роботи вчителя іноземної мови з обдарованою дитиною
- » Ідеологія і становлення громадянського суспільства в Україні
- » Еволюція вивчення геометричних тіл у шкільному курсі стереометрії
- » З історії організації шкільної справи в Європі за доби Відродження (ХІV - початок ХVІІ...
- » Політичне лідерство
Вергун, О. М.; Швидак, О. М.
1998-05-21
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Традиції Лесі Українки у творчості Наталени Королевої
- » Проектно-конструкторська діяльність педагога за модульно-розвивального навчання
- » Християнська мораль, віра, психологія: точки перетину
- » Проблема особистісно орієнтованої підготовки вчителя у педагогічній спадщині І.Огієнка
- » Удосконалення умінь парного спілкування студентів молодшого етапу мовних вищих...
Темченко, Л. В.; Сіваєва, Н. П.
2025-05-21
Переглянути запис |
Переглянути оригінал
- » Використання персонального комп'ютера для підготовки індивідуальних завдань з інформатики
- » Філософські координати тероризму
- » Тероризм як ірраціональна форма прояву соціального оптимізму
- » Вплив фізичних вправ на розумову і фізичну працездатність студентів педагогічного...
- » Творча діяльність учителя в інноваційних закладах освіти
- » Житомирщина – батьківщина геніального І. Огієнка
- » Тероризм і література
15326 - 15350 з 21134 результатів
<< < 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 > >>