Переглянути архів Інформація
					Назва
			 | 
		Автор
	- » Влияние информационно-сетевой парадигмы на развитие гуманитарного знания и HI-HUME
 
	- » Епістемічний образ істини
 
	- » Философское осмысление хай-тек и необходимость превентивного образования
 
	- » Философское осмысление комплекса NBIC-конвергенции технологий в свете идей трансгуманизма
 
	- » Психологічні особливості організації провідної діяльності підлітків
 
	- » Алгоритмизация, кодификация и программирование научного знания
 
	- » До проблеми гуманітарного ракурсу сучасної науки
 
	- » Фальсифікація пансинергетизму
 
	- » Фундаментальность образования: эвристический потенциал постнеклассичекой науки
 
	- » Новоевропейская наука как феномен закрытого мира
 
	- » Освіта в інформаційному суспільстві
 
	- » Педагогічна освіта і Болонський процес
 
	- » Проблеми становлення сучасного освітнього дискурсу
 
	- » Релігійна освіта та наука в Україні: сучасний стан і тенденції розвитку
 
	- » Стратегія освіти: проблеми реалізації
 
	- » Сучасний гуманізм як світоглядний принцип нової парадигми освіти
 
	- » Теоретическое знание в ресурсном измерении
 
	- » Проблема періодизації підліткового віку у сучасному суспільстві
 
	- » Ціннісна складова в методології гуманітарних наук
 
	- » Ціннісний дискурс в освіті в період глобалізації та інформаційної революції
 
	- » Відкритість як концепт сучасного наукового дискурсу
 
	- » Використання альтернативних методик виховання голосу в процесі фахової підготовки вчителя музичного мистецтва
 
	- » Вплив філософії освіти на шляхи формування політичної культури особистості
 
	- » Влияние сетевой парадигмы на развитие социальной реальности
 
	- » Фрактальність корекційного процесу
 
	226 - 250 з 4823 результатів    
<< < 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > >>