Франчайзингові відносини як елемент стратегії розвитку туристичної індустрії України
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Франчайзингові відносини як елемент стратегії розвитку туристичної індустрії України
|
|
| Creator |
Тарасенко, Г.А.
Поколодна, М.М. |
|
| Subject |
Выпуск 70. Серия: Экономические науки
|
|
| Publisher |
Харківська національна академія міського господарства
|
|
| Date |
2006
|
|
| Type |
Статья
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/1440/1/424-428_%D0%A2%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
Тарасенко, Г.А. и Поколодна, М.М. (2006) Франчайзингові відносини як елемент стратегії розвитку туристичної індустрії України. Научно-технический сборник. Коммунальное хозяйство городов . pp. 424-428. |
|
| Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/1440/
|
|