МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД – ЯК ЗАСІБ ЗБІЛЬШЕННЯ ПОПИТУ НА АГРОАВІАЦІЙНІ РОБОТИ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД – ЯК ЗАСІБ ЗБІЛЬШЕННЯ ПОПИТУ НА АГРОАВІАЦІЙНІ РОБОТИ
|
|
| Creator |
Герасименко, І.М.; Національний авіаційний університет, Київ
Костюк, М.В.; Національний авіаційний університет, Київ |
|
| Subject |
—
— УДК 656.7.076:339.138(043.2) |
|
| Description |
Україна – це велика аграрна держава. Сільське господарство, значною мірою, визначає соціально-економічний розвиток країни, рівень життя населення, забезпечення його продуктами харчування, а промисловість сировиною. Важливим фактором збільшення сільськогосподарського виробництва є впровадження сучасних технологій із застосуванням авіації у сільському господарстві.
|
|
| Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
| Contributor |
—
|
|
| Date |
2012-10-24
|
|
| Type |
—
— — — |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2375
|
|
| Source |
ПОЛІТ. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ НАУКИ; 2012; 362
|
|
| Language |
uk
|
|