Особливості порівняльного аналізу категорій «формування персоналу» і «маркетинг персоналу» в умовах ринкової економіки
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Особливості порівняльного аналізу категорій «формування персоналу» і «маркетинг персоналу» в умовах ринкової економіки
|
|
| Creator |
Кропивка, Юлія Григорівна
|
|
| Subject |
маркетинг персоналу
формування персоналу |
|
| Description |
здійснено порівняльний аналіз понять «маркетинг персоналу» і «формування персоналу»
|
|
| Publisher |
ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі"
|
|
| Date |
2012-11-07T12:14:03Z
2012-11-07T12:14:03Z 2012-04-26 |
|
| Type |
Thesis
|
|
| Identifier |
Кропивка Ю.Г. Особливості порівняльного аналізу категорій «формування персоналу» і «маркетинг персоналу» в умовах ринкової економіки / Ю.Г. Кропивка // Методологія та практика менеджменту у ХХІ столітті: загальнодержавні, галузеві та регіональні аспекти: матеріали VІ міжн. наук.-практ. конф. (26-27 квітня 2012р., м. Полтава). – Полтава: ПУЕТ, 2012. – 424 с. – С. 194 – 197.
http://dspace.uccu.org.ua/handle/123456789/769 |
|
| Language |
ua
|
|