ВИБІР ПЕРСПЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БАНКОМ З ВРАХУВАННЯМ МАРКЕТИНГ-МІКСУ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
ВИБІР ПЕРСПЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ УПРАВЛІННЯ БАНКОМ З ВРАХУВАННЯМ МАРКЕТИНГ-МІКСУ
|
|
| Creator |
Туровська, М.Ю.; Промислово-економічний коледж НАУ, Київ
Яровий, І.М.; Промислово-економічний коледж НАУ, Київ |
|
| Subject |
—
— УДК 005.921:336.71 (043.2) |
|
| Description |
Маючи на меті зростання і розвиток бізнесу, банк повинен ясно уявляти, за рахунок яких компонентів і реалізації якої стратегії він повинен досягти планованих результатів. Для цього варто ретельно вивчати цільові ринки послуг на предмет привабливості, а також аналізувати власні можливості банку для виявлення конкурентних переваг. Виходячи з такого аналізу, може визначатися конкретна стратегія роботи банку.
|
|
| Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
| Contributor |
—
|
|
| Date |
2012-10-24
|
|
| Type |
—
— — — |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Fly/article/view/2506
|
|
| Source |
ПОЛІТ. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ НАУКИ; 2012; 387
|
|
| Language |
uk
|
|