Особливості комплексу маркетингових комунікацій для нових товарів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Особливості комплексу маркетингових комунікацій для нових товарів
|
|
| Creator |
Ілляшенко, Наталія Сергіївна
Ильяшенко, Наталия Сергеевна Illiashenko, Nataliia Serhiivna Росохата, Анна Сергіївна Росохатая, Анна Сергеевна Rosokhata, Anna Serhiivna |
|
| Subject |
маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации marketing communications |
|
| Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
| Date |
2011-07-21T10:21:16Z
2011-07-21T10:21:16Z 2010 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Росохата, А.С.
Особливості комплексу маркетингових комунікацій для нових товарів [Текст] / А.С. Росохата, Н.С. Ілляшенко
// Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 51-52.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14715 |
|
| Language |
uk
|
|