Позиціонування територіального продукту як засіб його інноваційного розвитку
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Позиціонування територіального продукту як засіб його інноваційного розвитку
|
|
| Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna Сигида, Любов Олексіївна Сигида, Любовь Алексеевна Sygyda, Liubov Oleksiivna |
|
| Subject |
інноваційний розвиток
територіальний продукт споживач инновационное развитие территориальный продукт потребитель innovative development territorial product consumer |
|
| Description |
Територіальний продукт, або геотовар, – це асортимент, кількість і якість ресурсів території, які необхідні її споживачам: її географічне положення, населення (персонал), якість життя, інфраструктура, здатність працювати з високими технологіями, сировинні ресурси, рівень ділової активності, доступ до «дешевих» грошей, рівень розвитку сфери підтримки бізнесу, рекламного ринку, аудиту, public relations і т.д. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28021 |
|
| Publisher |
ТОВ «ТД «Папірус»
|
|
| Date |
2012-09-10T13:17:11Z
2012-09-10T13:17:11Z 2011 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Біловодська, О.А. Позиціонування територіального продукту як засіб його інноваційного розвитку [Текст] / О.А. Біловодська, Л.О. Сигида // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 23-25.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28021 |
|
| Language |
uk
|
|