Маркетингова привабливість території в умовах реалізації концепції сталого розвитку
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетингова привабливість території в умовах реалізації концепції сталого розвитку
|
|
| Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna Мельник, Юлія Миколаївна Мельник, Юлия Николаевна Melnyk, Yuliia Mykolaivna |
|
| Subject |
маркетингова привабливість
маркетинговая привлекательность сталий розвиток устойчивое развитие |
|
| Description |
В умовах жорсткої конкуренції серед територій за інвестиції, кваліфіковану робочу силу, екологічно безпечне виробництво все більш актуальною проблемою стає підвищення їх іміджу і маркетингової привабливості. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29704 |
|
| Publisher |
Сумський державний университет
|
|
| Date |
2012-12-26T10:23:31Z
2012-12-26T10:23:31Z 2012 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Біловодська, О.А. Маркетингова привабливість території в умовах реалізації концепції сталого розвитку [Текст] / О.А. Біловодська, Ю.М. Мельник // Міжнародна стратегія економічного розвитку регіону : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Суми, 19-21 червня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — С. 15-17.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29704 |
|
| Language |
uk
|
|