Сенсорний маркетинг у брендобудуванні
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Сенсорний маркетинг у брендобудуванні
|
|
| Creator |
Бутурлім, В.Б.
|
|
| Subject |
сенсорний маркетинг
сенсорный маркетинг брендинг |
|
| Description |
Споживач вже настільки звик до реклами на радіо й телебаченні, білбордах, роздаткових матеріалах, що просто перестає на них реагувати, тому маркетологи все більше уваги приділяють нестандартним засобам впливу на покупця. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29211 |
|
| Publisher |
Сумський державний університет
|
|
| Date |
2012-10-19T12:51:49Z
2012-10-19T12:51:49Z 2012 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Бутурлім, В.Б. Сенсорний маркетинг у брендобудуванні [Текст] / В.Б. Бутурлім; наук. кер. Л.І. Ігнатенко // Науково-методична конференція викладачів, співробітників і студентів : тези доповідей, Конотоп, 29 березня 2012 р. / Відп. за вип. В.В. Бібик. — Суми : СумДУ, 2012. — Ч.1. — С. 55-57.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29211 |
|
| Language |
uk
|
|