Маркетинг у страхуванні
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Маркетинг у страхуванні
|
|
| Creator |
Токар, О.Л.
Шумейко, В.М. Таршина, О.С. |
|
| Subject |
страховий маркетинг
страховой маркетинг |
|
| Description |
В діяльності страхової компанії особливе місце відводиться маркетингу – методу дослідження страхового ринку і впливу на нього з метою отримання компанією якомога більшого прибутку. В економіці розвинутих країн страховий маркетинг започаткувався приблизно три десятки років тому. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29117 |
|
| Publisher |
ТОВ Друкарський дім "Папірус"
|
|
| Date |
2012-10-17T12:15:23Z
2012-10-17T12:15:23Z 2012 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Токар, О.Л. Маркетинг у страхуванні [Текст] / О.Л. Токар, В.М. Шумейко, О.С. Таршина // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 255-257.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29117 |
|
| Language |
uk
|
|