The use of manipulative techniques in advertising (Використання маніпулятивних технологій у рекламі )
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
The use of manipulative techniques in advertising (Використання маніпулятивних технологій у рекламі ) |
|
| Creator |
Костюченко, О. (Kostiuchenko O.)
Скалій, А. (Skaliy A.) Жуков , В. ( W. Zukow ) |
|
| Subject |
Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації |
|
| Description |
The article provides a theoretical analysis of peculiarities of using manipulation technology in creating advertising messages which effectively influence the target audience (У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей використання маніпулятивних технологій у створенні рекламних повідомлень з метою ефективного впливу на цільову аудиторію)
|
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/1645/1/kostiuchenko_130225.pdf
Костюченко, О. (Kostiuchenko O.) and Скалій, А. (Skaliy A.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) The use of manipulative techniques in advertising (Використання маніпулятивних технологій у рекламі ). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 31-37. |
|
| Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/1645/
|
|