Історичні передумови концепції внутрішнього маркетингу та актуальність їх практичного застосування
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Історичні передумови концепції внутрішнього маркетингу та актуальність їх практичного застосування
|
|
| Creator |
Окунєва, О.В.
|
|
| Subject |
внутрішній маркетинг
внутренний маркетинг internal marketing |
|
| Description |
Виклики сучасного економічного сьогодення, які знаходять свій вияв у стохастичності та непередбачуваності багатьох ринкових процесів зумовлюють об’єктивну необхідність у подальшому розвитку концептуальних засад, теорій і течій маркетингової теорії і практики. Однією із таких складових є внутрішній маркетинг, який потребує актуального розгляду. Ідея внутрішнього маркетингу відображає сучасні потреби в розвитку суспільства та зміну в відносинах на ринку. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17384 |
|
| Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
| Date |
2011-09-19T05:12:27Z
2011-09-19T05:12:27Z 2010 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Окунєва, О.В. Історичні передумови концепції внутрішнього маркетингу та актуальність їх практичного застосування [Текст] / О.В. Окунєва // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.162-164.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17384 |
|
| Language |
uk
|
|