Український знаковий бренд як засіб боротьби з конкурентами (концерн "Михаїл Воронін")
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Український знаковий бренд як засіб боротьби з конкурентами (концерн "Михаїл Воронін")
|
|
| Creator |
Яременко, Людмила Миколаївна
Яременко, Людмила Николаевна Yaremenko, Liudmyla Mykolaivna Ємельяненко, Т. |
|
| Description |
Презентується визнаний національний бренд «Михаїл Воронін» у системі рекламної комунікації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12890 |
|
| Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
| Date |
2011-06-20T10:42:25Z
2011-06-20T10:42:25Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Ємельяненко, Т.
Український знаковий бренд як засіб боротьби з конкурентами (концерн "Михаїл Воронін") [Текст] / Т. Ємельяненко, Л. М. Яременко
// Журналістська освіта на Сумщині: набутки і проблеми : матеріали п'ятої науково-практичної конференції, 27-28 травня 2009 року / Уклад. О.Г. Ткаченко. - Суми : СумДУ, 2009. - С. 102-104.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12890 |
|
| Language |
uk
|
|