ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ БРЕНДІВ У СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ БРЕНДІВ У СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ
|
|
| Creator |
Сусь, М. (M. Sus)
|
|
| Subject |
Advertising. Information System. PR
|
|
| Description |
У статті розглядається персоналізація комерційних брендів у маркетингових комунікаціях. Визначаються особливості залучення відомих осіб до бренд-комунікації в умовах українського бізнес-середовища. (This article is devoted to personalization commercial brands in marketing communications. Peculiarities attract famous faces to brand communication in the Ukrainian business environment.) |
|
| Publisher |
Національний університет "Острозька академія"
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/1712/1/20.pdf
Сусь, М. (M. Sus) (2013) ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ КОМЕРЦІЙНИХ БРЕНДІВ У СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЯХ. Матеріали міждисциплінарної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених «Проблема вибору: психологічний, суспільно-політичний та інформаційний аспекти» . pp. 98-102. |
|
| Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/1712/
|
|