Екологічна направленість соціально-відповідального маркетингу в споживчій кооперації
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Екологічна направленість соціально-відповідального маркетингу в споживчій кооперації
|
|
| Creator |
Карпенко, Н.В.
Ананьєва, І.А. |
|
| Description |
Характеризуючи сучасні тенденції розвитку маркетингу в споживчих кооперативах зарубіжних країн нами були проведені дослідження їх діяльності у країнах Європи. В ході дослідження була визначена стійка тенденція запровадження європейською спільнотою споживчих кооперативів у їх діяльність концептуальних положень маркетингу взаємовідносин, соціально-відповідального, екологічного, етичного маркетингу тощо. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17464 |
|
| Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
| Date |
2011-09-19T12:53:47Z
2011-09-19T12:53:47Z 2010 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Карпенко, Н.В. Екологічна направленість соціально-відповідального маркетингу в споживчій кооперації [Текст] / Н.В. Карпенко, I.А. Ананьєва // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.249-252.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17464 |
|
| Language |
uk
|
|