ПРОБЛЕМИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ CRM В АВІАКОМПАНІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТА МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
ПРОБЛЕМИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ CRM В АВІАКОМПАНІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТА МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
PROBLEMS PERFORMANCE EVALUATION In CRM AIRLINE AS A TOOL OF MARKETING COMMUNICATIONS ПРОБЛЕМЫ ОЦЕНКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ CRM В АВИАКОМПАНИИ КАК ИНСТРУМЕНТА МАРКЕТИНГОВЫХ КОММУНИКАЦИЙ |
|
| Creator |
Ярмолюк, О.Я.
|
|
| Subject |
—
339.138: 004.01(045) — 339.138: 004.01(045) — 339.138: 004.01(045) |
|
| Description |
Розглянуто питання значення та оцінки ефективності використання CRM в маркетингової діяльності компанії.
The question of value and estimation of efficiency of the use of CRM is considered in marketing activity of company. Рассмотрен вопрос значения и оценки эффективности использования CRM у маркетинговой деятельности компании. |
|
| Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
| Contributor |
—
— — |
|
| Date |
2013-03-18
|
|
| Type |
—
— — |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PSAE/article/view/3706
|
|
| Source |
Проблеми системного підходу в економіці; № 28 (2009); 82-86
Problems Systematic Approach in Economics; № 28 (2009); 82-86 |
|
| Language |
uk
|
|