Формування факторів та показників кон’юнктури товарного ринку
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Формування факторів та показників кон’юнктури товарного ринку
|
|
| Creator |
Перерва, П.Г.
Кобєлєва, Т.О. Ткачова, Н.П. |
|
| Subject |
кон’юнктура ринку
конюнктура рынка товарний ринок товарный рынок |
|
| Description |
Дослідження кон’юнктури ринків промислових товарів реалізуються з використанням різних методик в залежності від поставлених завдань, наявної інформації і відтворюється певним набором показників, що в повній мірі характеризуються той чи інший ринок. Від складу цих показників, коректного представлення методів їх визначення, об’єктивності визначення міри важливості багато в чому залежить дієвість та ефективність управління підприємством. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29079 |
|
| Publisher |
ТОВ Друкарський дім "Папірус"
|
|
| Date |
2012-10-12T13:15:20Z
2012-10-12T13:15:20Z 2012 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Перерва, П.Г. Формування факторів та показників кон’юнктури товарного ринку [Текст] / П.Г. Перерва, Т.О. Кобєлєва, Н.П. Ткачова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей VI Міжнародної науково-практичної конференції, 27-29 вересня 2012 року. — Суми: ТОВ Друкарський дім "Папірус", 2012. — С. 193-196.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29079 |
|
| Language |
uk
|
|