Аналіз методичних підходів до оцінки рекламних заходів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Аналіз методичних підходів до оцінки рекламних заходів
|
|
| Creator |
Школа, Вікторія Юріївна
Школа, Виктория Юрьевна Shkola, Viktoriia Yuriivna Буднік, Т.В. |
|
| Description |
Для оцінювання ефективності рекламної кампанії варто застосовувати комплексний підхід, тобто одночасно застосовувати методи як комунікативної, так і економічної оцінки ефективності. Це дозволить зменшити ризик однобічного, необ'єктивного оцінювання, вирішити проблему збільшення точності отриманих розрахунків, уникнути суб'єктивності оцінки тощо.
|
|
| Publisher |
Вид-во СумДУ
|
|
| Date |
2011-11-23T12:07:02Z
2011-11-23T12:07:02Z 2007 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Школа, В.Ю.
Аналіз методичних підходів до оцінки рекламних заходів [Текст] / В.Ю. Школа, Т.В. Буднік
// Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 122 - 123.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20833 |
|
| Language |
uk
|
|