Методика розрахунку лояльності споживачів до торгової марки на прикладі торгової марки "Сумська паляниця"
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Методика розрахунку лояльності споживачів до торгової марки на прикладі торгової марки "Сумська паляниця"
|
|
| Creator |
Карпіщенко, Марина Юріївна
Карпищенко, Марина Юрьевна Karpishchenko, Maryna Yuriivna Чижов, Ігор Григорович Чижов, Игорь Григорьевич Chyzhov, Ihor Hryhorovych |
|
| Description |
Розроблена методика розрахунку лояльності споживачів до торгової марки на прикладі торгової марки "Сумська паляниця".
|
|
| Publisher |
Вид-во СумДУ
|
|
| Date |
2011-10-05T11:02:27Z
2011-10-05T11:02:27Z 2008 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Чижова, І.О.
Методика розрахунку лояльності споживачів до торгової марки на прикладі торгової марки "Сумська паляниця" [Текст] / І.О. Чижова, М.Ю. Карпіщенко
// Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми : СумДУ, 2008. - Т.2. - С. 187-188.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18361 |
|
| Language |
uk
|
|