НЕЙМІНГ ТА СТВОРЕННЯ НОВОГО БРЕНДУ НА РИНКУ ПРОДУКТІВ ТВАРИННИЦТВА
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
НЕЙМІНГ ТА СТВОРЕННЯ НОВОГО БРЕНДУ НА РИНКУ ПРОДУКТІВ ТВАРИННИЦТВА
|
|
| Creator |
Юдіна, Н.В.; Національний технічний університет України «КПІ»
Терещенко, М.О.; Національний технічний університет України «КПІ» |
|
| Subject |
—
УДК 339.138:617 |
|
| Description |
Розглядаються підходи щодо застосування проективних методик при вивченні асоциативного поля споживча.
|
|
| Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
| Contributor |
—
|
|
| Date |
2013-04-16
|
|
| Type |
Рецензована стаття
|
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/4021
|
|
| Source |
Ejournal "Problems of a Systematic Approach to the Economy"; Том 2, № 6 (2008)
Електронний журнал «Проблеми системного підходу в економіці»; Том 2, № 6 (2008) |
|
| Language |
uk
|
|