ТОРГОВИЙ МАРКЕТИНГ - АЛЬТЕРНАТИВА СИСТЕМІ РОЗПОДІЛУ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
ТОРГОВИЙ МАРКЕТИНГ - АЛЬТЕРНАТИВА СИСТЕМІ РОЗПОДІЛУ
|
|
| Creator |
Бориславська, Н.О.; Київського національного торговельно - економічного університету
|
|
| Subject |
—
УДК: 339.138 |
|
| Description |
У статті приведено підходи до визначення категорій "розподіл", "збут", "товарорух", з'ясовано сутність поняття "торговий маркетинг", проаналізованоособливості управління торговим маркетингом на підприємствах.
|
|
| Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
| Contributor |
—
|
|
| Date |
2013-04-17
|
|
| Type |
Рецензована стаття
|
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/4088
|
|
| Source |
Ejournal "Problems of a Systematic Approach to the Economy"; Том 3, № 7 (2008)
Електронний журнал «Проблеми системного підходу в економіці»; Том 3, № 7 (2008) |
|
| Language |
uk
|
|