ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІКИ РЕГІОНУ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІКИ РЕГІОНУ
|
|
| Creator |
Лазарєв, А. С.
|
|
| Subject |
регіональний маркетинг
інструменти маркетингу розвиток регіону 339.138 |
|
| Description |
Розглянуто поняття “регіональний маркетинг”. Наводяться різні його визначення, зроблені вітчизняними та зарубіжними науковцями. Згідно з цими визначеннями виділено основні риси, функції регіонального маркетингу. Досліджено теоретичні основи маркетингового забезпечення економіки регіону. |
|
| Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
| Date |
2013-05-13T11:22:24Z
2013-05-13T11:22:24Z 2012 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Лазарєв А. С. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІКИ РЕГІОНУ [Електронний ресурс] / А. С. Лазарєв // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля : наук. журнал. – Луганськ, 2012. – № 14 (185), ч. 1.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2397 |
|
| Language |
uk
|
|