ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВ В КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТОВАРНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВ В КОНКУРЕНТНОМУ СЕРЕДОВИЩІ
|
|
| Creator |
Полінчик-Ярова, Т.В.; Національний університет харчових технологій, м.Київ
|
|
| Subject |
—
УДК 004:6588 |
|
| Description |
Розглянуто важливість інформаційного забезпечення як основної складової прийняття ґрунтовних управлінських рішень в конкурентному середовищі. Розглянуто доцільність проведення маркетингових досліджень. Проаналізовано поняття „маркетингові дослідження”, класифікація та види. Запропоновано авторське визначення поняття „маркетингові дослідження” та їх класифікація.
|
|
| Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
| Contributor |
—
|
|
| Date |
2013-05-30
|
|
| Type |
Рецензована стаття
|
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/4534
|
|
| Source |
Ejournal "Problems of a Systematic Approach to the Economy"; Том 4, № 12 (2009)
Електронний журнал «Проблеми системного підходу в економіці»; Том 4, № 12 (2009) |
|
| Language |
uk
|
|