Використання інноваційного підходу в 3D-рекламі
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Використання інноваційного підходу в 3D-рекламі
Использование инновационного подхода в 3D-рекламе Using an innovative approach in 3D-advertising |
|
| Creator |
Пугачова, Олена Сергіївна
Пугачова, Елена Сергеевна Pugachova, Olena Sergiyivna Ковальчук, Світлана Володимирівна Ковальчук, Светлана Владимировна Kovalchuk, Svitlana Volodymyrivna |
|
| Subject |
3D-реклама
стереопродукція варіо продукція динамічні рекламні образи 3D POS-матеріали 3D-проекції на будівлях 4D-реклама стерео продукция варио продукция динамические рекламные образы 3D POS-материалы 3D-проекции на зданиях 3D-advertisement stereoproducts varioproducts dynamic advertising images 3D POS-materials 3D-proections on buildings 4D-advertisement |
|
| Description |
У цій статті описано основні типи 3D-реклами, їх відмінності між собою, переваги використання та ефективність, яку вони приносять. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23939 В статье описаны основные типы 3D-рекламы, их отличия друг от друга, преимущества использования и эффективность, которую они приносят. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23939 This article describes the main types of 3D-advertisement, the differences among themselves, advantages, and efficiency that they brings. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23939 |
|
| Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
| Date |
2012-01-26T15:34:03Z
2012-01-26T15:34:03Z 2011-12 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Пугачова О.С. Використання інноваційного підходу в 3D-рекламі / О.С. Пугачова, С.В. Ковальчук // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 118-123.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23939 |
|
| Language |
uk
|
|