СУЧАСНІ АЛЬТЕРНАТИВНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
СУЧАСНІ АЛЬТЕРНАТИВНІ ЗАСОБИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
|
|
| Creator |
Язвінська, Н. В.; Національний авіаційний університет, м.Київ
Яворська, К. Ю.; Національний авіаційний університет, м.Київ |
|
| Subject |
—
УДК 339.138:659 |
|
| Description |
Розглянуто основні інструменти нестандартних методів просування. Проаналізовано специфіку діяльності клубів, відмінність клубних форматів на промисловому та споживчому ринках. Досліджено різні типажі учасників клубів
|
|
| Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
| Contributor |
—
|
|
| Date |
2013-06-05
|
|
| Type |
Рецензована стаття
|
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/4664
|
|
| Source |
Ejournal "Problems of a Systematic Approach to the Economy"; Том 1, № 13 (2010)
Електронний журнал «Проблеми системного підходу в економіці»; Том 1, № 13 (2010) |
|
| Language |
uk
|
|