Особливості формування маркетингової інформаційної системи в наукоємних організаціях
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Особливості формування маркетингової інформаційної системи в наукоємних організаціях
Peculiarities of marketing information system in science absorbing organizations |
|
| Creator |
Бабаліч, Ю. С.
Царьова, Т. О. |
|
| Subject |
інформація
маркетингова інформація маркетингова інформаційна система інформаційне забезпечення наукоємні організації 658.8: 311.2 |
|
| Publisher |
Київ
Політехніка |
|
| Date |
2013-06-26T12:43:16Z
2013-06-26T12:43:16Z 2012 |
|
| Type |
Article
|
|
| Format |
С. 283-293
|
|
| Identifier |
Бабаліч, Ю. С. Особливості формування маркетингової інформаційної системи в наукоємних організаціях / Ю. С. Бабаліч, Т. О. Царьова // Економічний вісник НТУУ КПІ» : збірник наукових праць. – 2012. – № 9. – С. 283–293. – Бібліогр.: 7 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/2991 |
|
| Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць |
|
| Language |
uk
|
|