Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів
DSpace at TNPU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів
					 | 
		|
| Creator | 
															Карабін, Оксана Йосипівна
					 | 
		|
| Description | 
															У статті проведено аналіз переваг предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів на основі літературних джерел і власного досвіду.
					 | 
		|
| Publisher | 
															Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
					 | 
		|
| Date | 
															2013-10-18T12:41:21Z
					 2013-10-18T12:41:21Z 2008-09-30  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Карабін, О.  Переваги предметно-модульної системи оцінювання як показника якості знань і рівня розвитку майбутніх вчителів [Текст] / О. Карабін // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол. : В.Кравець, В.Мадзігон, М.Фіцула [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2008. – № 7. – С. 100-102.
					 http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3505  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Relation | 
															Педагогіка
					 | 
		|
| Rights | 
															© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
					 | 
		|