Teacher’s positive self-conception as a ground of professional burnout prevention
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/337/
http://www.interklasa.pl/portal/dokumenty/ridna_mowa_uk/index.php?page=pdf-rm-16 155.9 |
|
| Title |
Teacher’s positive self-conception as a ground of professional burnout prevention
Позитивна «Я-концепція» вчителя як передумова запобігання професійного вигорання |
|
| Creator |
Юрченко, Віктор Іванович
|
|
| Subject |
1 Філософія. Психологія
155.9 Психологія Інші (не входять ні до фахових ні до наукових) |
|
| Description |
The nature and symptoms of teacher’s professional burnout are analyzed. Teacher’s positive self-conception as one of the psychological ground to prevent that is viewed.
Розкривається суть і симптоми професійного вигорання вчителя. Позитивна "Я-концепція" педагога розглядається як одна з психологічних передмов запобігання цьому. |
|
| Publisher |
Українське вчительське товариство у Польщі
|
|
| Date |
2011
|
|
| Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/337/1/V_Yurchenko_PJKPV_Ridna_Mowa.pdf
Юрченко, Віктор Іванович (2011) Позитивна «Я-концепція» вчителя як передумова запобігання професійного вигорання Рідна мова (16). с. 30-35. |
|