Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя іноземної мови: компоненти процесу підготовки до її здійснення
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/404/
|
|
| Title |
Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя іноземної мови: компоненти процесу підготовки до її здійснення
Самообразовательная деятельность будущего учителя иностранного языка: компоненты процесса подготовки к ее осуществлению The self-education activity of the future foreign language teachers: the components of the training process |
|
| Creator |
Чернігівська, Наталія Станіславівна
|
|
| Subject |
Збірники наукових праць
|
|
| Description |
У статті розглянуто мотиваційний, когнітивний, операційний та рефлексивний компоненти процесу підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності. Психолого-педагогічний аналіз дозволив зробити висновок, що всі компоненти структурно пов’язані і відображають логіку навчального процесу ВНЗ. Доведено, що компоненти самоосвітньої діяльності існують в структурі цілісної професійної підготовки.
В статье рассмотрены мотивационный, когнитивный, операционный, и рефлексивный компоненты процесса подготовки будущего учителя иностранного языка к самообразовательной деятельности. Психолого-педагогический анализ позволил сделать вывод, что все компоненты структурно связаны и отображают логику процесса обучения в высшем учебном заведении. Доказано, что компонеты самообразовательной деятельности существуют в структуре целостной профессиональной подготовки. The motivational, cognitive, operating and reflexive components of future foreign language teacher training process to the self-education activity were considered in the article. The psychoeducational analysis made it possible to draw a conclusion that all the components were structurally connected and the model could reconstruct and represent the logic of studying process in higher educational establishment. It was proved that the self-education components existed in the process of mastering the integral professional training. |
|
| Publisher |
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова
|
|
| Date |
2011
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/404/1/N_Chernihivska_2012_VIRD_19_GI.pdf
Чернігівська, Наталія Станіславівна (2011) Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя іноземної мови: компоненти процесу підготовки до її здійснення Вісник інституту розвитку дитини (19). с. 123-126. |
|