Освітологія – новий напрям інтегрованого пізнання освіти
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Освітологія – новий напрям інтегрованого пізнання освіти
|
|
| Creator |
Кузьменко, Ольга Миколаївна
|
|
| Subject |
Збірники наукових праць
|
|
| Description |
У статті визначено, що тенденцією сучасного наукового пізнання стають інтеграційні процеси в науці та освіті. Обґрунтовано необхідність розширення наукового простору довкола сфери освіти. Встановлено, що в Україні В. О. Огнев’юком було започатковано новий напрям цілісного пізнання освіти, який отримав назву «освітологія». Визначено основні відмінності у концепціях освітології В. О. Огнев’юка та А. В. Фурмана. In the article the integrated processes in the science and education are defi ned as the tendency of the modern scientifi c cognition. The necessity of the growth of the scientifi c space around the education is determined. It is found out that V. O. Ognevjuk has initiated the appearance of the new scientifi c approach to the integrated cognition of education, which is called «osvitologiya». The main differences in the concepts of osvitologiya of V. O. Ognevjuk and A. V. Furman are revealed. |
|
| Date |
2012
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/519/1/O_Kuzmenko_OUPY_1.pdf
Кузьменко, Ольга Миколаївна (2012) Освітологія – новий напрям інтегрованого пізнання освіти Освітологія / українсько-польський щорічник (1). с. 49-51. ISSN 2226-3012 |
|
| Relation |
http://osvitologia.org.ua/
http://elibrary.kubg.edu.ua/519/ |
|