Комунікативні мотиви застосування стереотипних фразеологізмів у публіцистичному тексті
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/993/
|
|
| Title |
Комунікативні мотиви застосування стереотипних фразеологізмів у публіцистичному тексті
|
|
| Creator |
Мельник, Валентина Іванівна
|
|
| Subject |
Міжнародні
|
|
| Description |
Стаття присвячена розгляду трирівневої структури французьких стереотипних фразеологізмів (рівень емоцій, рівень ratio, біхевіорестичний рівень) та їх застосування в публіцистичному тексті
|
|
| Publisher |
Одеський національний університет імені І.І.Мечникова
|
|
| Date |
2010
|
|
| Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/993/7/V_Melnyk_SSKDPSRM_OUM.pdf
Мельник, Валентина Іванівна (2010) Комунікативні мотиви застосування стереотипних фразеологізмів у публіцистичному тексті Структурно-семантичні і конгнітивно-дискурсивні парадигми сучасного романського мовознавства. с. 68-70. |
|