Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1025/
|
|
| Title |
—
Психологічні особливості підготовки майбутніх практичних психологів до управління змінами в освітніх організаціях — |
|
| Creator |
Москальов, Максим Володимирович
|
|
| Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
| Description |
—
У статті розглядається дуже важлива проблема сучасності — зміни в освітніх організаціях. Автор піднімає питання дослідження психологічних особливостей управління змінами в освітній організації. Звертається увага на те, що носіями цих змін мають бути практичні психологи освітніх навчальних закладів. Тому основним завданням статті є вивчення психологічних особливостей підготовки майбутніх практичних психологів до управління змінами в освітніх організаціях — |
|
| Publisher |
Київський Університет імені Бориса Грінченка
|
|
| Date |
2011-09-22
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1025/1/Moskalyov_PO_TP_16_IPSP.pdf
Москальов, Максим Володимирович (2011) Психологічні особливості підготовки майбутніх практичних психологів до управління змінами в освітніх організаціях Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка (16). с. 75-78. |
|