Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1029/
|
|
| Title |
—
Застосування різних видів комунікативної взаємодії студентів у процесі навчання англійської мови — |
|
| Creator |
Єфремова, Марина Дмитрівна
|
|
| Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
| Description |
The question about effective usage of communicative approach in the process of studying English of students-philologists is analysed, the meaning of communicative approach is determined. The effective forms and methods of introduction communicative oriented studies are offered, its' influence on the level of students-philologists' educational achievements of foreign language is formulated
У статті проаналізовано питання про ефективність застосування комунікативного підходу в процесі навчання іноземної мови студентів напряму підготовки «Філологія», визначено значення комунікативного підходу Запропоновано ефективні форми та методи впровадження комунікативно орієнтованого навчання, сформульовано їх вплив на рівень навчальних досягнень студентів-філологів з іноземної мови В статье анализируется вопрос об эффективности применения коммуникативного подхода в процессе обучения иностранному языку студентов направления подготовки «Филология», определенно значение коммуникативного подхода. Предложены эффективные формы и методы внедрения коммуникативно ориентированного обучения, сформулировано их влияние на уровень учебных достижений студентов-филологов по иностранному языку |
|
| Publisher |
Київський Університет імені Бориса Грінченка
|
|
| Date |
2011-09-22
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1029/1/Yefremova_PO_TP_.16_GI.pdf
Єфремова, Марина Дмитрівна (2011) Застосування різних видів комунікативної взаємодії студентів у процесі навчання англійської мови Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка (16). с. 28-31. |
|