Інформаційні технології у неперервній професійній освіті: психолого-педагогічний аспект
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1816/
|
|
| Title |
Інформаційні технології у неперервній професійній освіті: психолого-педагогічний аспект
|
|
| Creator |
Сисоєва, Світлана Олександрівна
|
|
| Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
| Description |
У статті розглядаються психолого-педагогічні аспекти використання сучасних інформаційних технологій у неперервній професійній освіті; аналізуються можливості використання дистанційної форми навчання, Інтернет-технологій у професійній освіті і освіті дорослих; розглянуто класифікацію і можливості використання електронних навчальних засобів; основні напрями використання сучасних інформаційних технологій в освіті дорослих. |
|
| Date |
2007
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1816/1/S_Sysoyeva_PPTP_4_7_GI.pdf
Сисоєва, Світлана Олександрівна (2007) Інформаційні технології у неперервній професійній освіті: психолого-педагогічний аспект Педагогічний процес: теорія та практика (4). с. 100-107. ISSN 2078-1687 |
|