Особливості емоційно-оцінної складової професійної самосвідомості вчителів-інноватиків.
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1997/
|
|
| Title |
Особливості емоційно-оцінної складової професійної самосвідомості вчителів-інноватиків.
Особенности эмоционально-оценочной составляющей профессионального самосознания учителей-инноватиков. Features of emotional evaluation component of professional identity Teachers Innovation |
|
| Creator |
Шевцова, Олена Михайлівна
|
|
| Subject |
Науково-методичні журнали
|
|
| Description |
Статтю присвячено аналізу особливостей професійної самооцінки та професійного самоставлення як компонентів емоційно-оцінної складової професійної самосвідомості вчителів, що працюють в умовах інноваційної діяльності, на основі результатів емпіричного дослідження.
Статья посвящена анализу особенностей профессиональной самооценки и профессионального самоотношения как компонентов эмоционально-оценочной составляющей профессионального самосознания учителей, работающих в условиях инновационной деятельности, на основе результатов эмпирического исследования. The article is devoted to the analysis of peculiarities of professional self-esteem and professional self-appraisal as components of the affective constituent of professional self-awareness of school teachers who work in the environment of pedagogical innovations; the analysis is done based on the results of empiric research. |
|
| Publisher |
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Rights |
—
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/1997/1/Shevcova_O.M.pdf
Шевцова, Олена Михайлівна (2013) Особливості емоційно-оцінної складової професійної самосвідомості вчителів-інноватиків. Освітній простір. Глобальні, регіональні та інформаційні аспекти. (1(11)). с. 191-195. |
|