Інструменти нейромаркетингу як засіб впливу на сучасних споживачів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Інструменти нейромаркетингу як засіб впливу на сучасних споживачів
|
|
| Creator |
Біловодська, Олена Анатоліївна
Беловодская, Елена Анатольевна Bilovodska, Olena Anatoliivna Гайтина, Н.М. |
|
| Subject |
нейромаркетинг
neuromarketing споживач потребитель consumer методи впливу методы воздействия methods influence |
|
| Description |
Новітні дослідження мозку показали, що поведінкою людини керує не розум, а емоції. За результатами цих досліджень і даних класичного маркетингу з’явилась така наука, як нейромаркетинг (ним вважають поєднання науки про людський мозок і економіки), що використовує різні стимули, які впливають на людський мозок, щоб викликати потрібну дію. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32677 |
|
| Publisher |
Сумський державний університет
|
|
| Date |
2013-11-04T06:18:40Z
2013-11-04T06:18:40Z 2013 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Біловодська, О.А. Інструменти нейромаркетингу як засіб впливу на сучасних споживачів [Текст] / О.А. Біловодська, Н.М. Гайтина // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 24-26 квітня 2013 р. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2013. — Т.4. — С. 97-98.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/32677 |
|
| Language |
uk
|
|