Роль маркетингу та маркетингових досліджень в системі управління підприємством
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Роль маркетингу та маркетингових досліджень в системі управління підприємством
|
|
| Creator |
Федорченко, А. В.
|
|
| Subject |
маркетингове дослідження
маркетинг менеджмент маркетингова інформація бізнес-середовище управлінське рішення система маркетингових досліджень 658.101.54 |
|
| Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
| Date |
2013-11-04T15:52:25Z
2013-11-04T15:52:25Z 2008 |
|
| Type |
Article
|
|
| Format |
С. 304-309
|
|
| Identifier |
Федорченко, А. В. Роль маркетингу та маркетингових досліджень в системі управління підприємством / А. В. Федорченко // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2008. – № 5. – С. 304–309. – Бібліогр.: 9 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5242 |
|
| Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
| Language |
uk
|
|