Когнітивний розвиток як чинник формування хронологічних знань підлітків в процесі вивчення історії. (Cognitive development as a factor of chronological knowledge of adolescents in course of study history.)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/2456/
|
|
| Title |
Когнітивний розвиток як чинник формування хронологічних знань підлітків в процесі вивчення історії. (Cognitive development as a factor of chronological knowledge of adolescents in course of study history.) |
|
| Creator |
Малецька, Т. (T. Maletska)
|
|
| Subject |
Psychology
|
|
| Description |
Стаття акцентує увагу на формуванні хронологічних знань учнів 5-7 класів за допомогою когнітив-ного розвитку підлітків. Мета статті - простежити впливи навчального предмета «історія» на когні-тивну сферу дитини, запропонувати прийоми розвитку когнітивнихумінь учнів 5-7 класів при формуванні хронологічних знань, назвати чинники впливу когнітивного розвитку підлітків на процес формування хронологічних знань. У цьому контексті актуальним завданням є визначення регулятивної ролі різних психологічних властивостей, які є внутрішніми умовами продуктивного навчання, що визначає специфічність їхнього впливу при виборі методів навчання, організації навчальних занять і самостійної роботи учнів.
|
|
| Publisher |
Видавництво Національного університету «Острозька академія».
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
application/pdf
|
|
| Language |
uk
|
|
| Rights |
—
|
|
| Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/2456/1/Maletska_NZ_PSY_Vyp_24.pdf
Малецька, Т. (T. Maletska) (2013) Когнітивний розвиток як чинник формування хронологічних знань підлітків в процесі вивчення історії. (Cognitive development as a factor of chronological knowledge of adolescents in course of study history.). Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка». (Вип.24). pp. 67-71. |
|