Особливості формування професійної самосвідомості майбутніх учителів в умовах професійної підготовки з додатковою психологічною спеціалізацією
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2665/
|
|
| Title |
Особливості формування професійної самосвідомості майбутніх учителів в умовах професійної підготовки з додатковою психологічною спеціалізацією Special features of future pedagogist's professional self-identification's forming in conditions of professional training Особенности формирования профессионального самосознания будущих учителей в условиях профессиональной подготовки с дополнительной психологической специализацией |
|
| Creator |
Гріньова, Ольга Михайлівна
|
|
| Subject |
155.9 Психологія
Міжнародні |
|
| Description |
У статті розглядається проблема професійної самосвідомості майбутніх педагогів. Представлено результати експериментального дослідження особливостей формування професійної самосвідомості у майбутніх педагогів в умовах професійної підготовки з додатковою психологічною спеціалізацією.
The problem of professional self-identification is considered at the article. The results of experimental research of special features of future pedagogist's professional self-identification's forming in conditions of professional training are represented. В статье рассматривается проблема профессионального самосознания будущих педагогов. Представлены результаты экспериментального исследования особенностей формирования профессионального самосознания у будущих педагогов в условиях профессиональной подготовки с дополнительной психологической специализацией. |
|
| Publisher |
НПУ ім. М.П.Драгоманова
|
|
| Date |
2010-10
|
|
| Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Rights |
—
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2665/1/O_Grynova_POPSMP_PGKTAD.pdf
Гріньова, Ольга Михайлівна (2010) Особливості формування професійної самосвідомості майбутніх учителів в умовах професійної підготовки з додатковою психологічною спеціалізацією Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Простір гуманітарної комунікації: трансформація академічного дискурсу». с. 118-129. |
|