Мерчандайзинг як інструмент просування бренда на споживчому ринку
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Мерчандайзинг як інструмент просування бренда на споживчому ринку
|
|
| Creator |
Діброва, Т. Г.
|
|
| Subject |
візуальний мерчандайзинг
товарний мерчандайзинг реклама на місці продажу POS брендинг 338.23.31 |
|
| Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
| Date |
2013-11-14T12:30:10Z
2013-11-14T12:30:10Z 2010 |
|
| Type |
Article
|
|
| Format |
С. 161-165
|
|
| Identifier |
Діброва Т. Г. Мерчандайзинг як інструмент просування бренда на споживчому ринку / Т. Г. Діброва // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2010. – № 7. – С. 161–165. – Бібліогр.: 5 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/5643 |
|
| Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
| Language |
uk
|
|