Психологічні особливості професійної я-концепції вчителів, які працюють в умовах інноваційної діяльності
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2757/
|
|
| Title |
Психологічні особливості професійної я-концепції вчителів, які працюють в умовах інноваційної діяльності
Психологические особенности профессиональной я-концепции учителей, работающих в условиях инновационной деятельности Psychological characteristics of professional self-concept teachers working in innovation |
|
| Creator |
Шевцова, Олена Михайлівна
|
|
| Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
| Description |
Стаття присвячена аналізу проблеми впливу інноваційної професійної діяльності вчителів загальноосвітньої школи на розвиток їх професійної Я-концепції та окремих її складових. У статті представлено результати емпіричного дослідження розвитку професійної Я-концепції та її складових (когнітивної, емоційно-оцінної, поведінково-регулятивної) вчителів, що працюють в умовах інноваційної педагогічної діяльності.
Статья посвящена анализу проблемы влияния инновационной профессиональной деятельности учителей общеобразовательной школы на развитие их профессиональной Я-концепции и отдельных ее составляющих. В статье пред¬ставлены результаты эмпирического исследования развития профессиональной Я-концепции и ее составляющих (когнитивной, эмоционально-оценочной, поведенческо-регулятивной) учителей, которые работают в условиях инновационной педагогической деятельности. The article is dedicated to analysis of the problem of innovational professional activities of school teachers influence development of professional I-concepts of teachers. The article is based on the results of empiric research. The article represents the results of analysis of the development of professional I-concepts and their compounds (cognitive, emotional-evaluation and behavior-regulation) of school teachers who work in the frame of innovational pedagogical activities. |
|
| Publisher |
Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
|
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/2757/1/Shevcova_O.pdf
Шевцова, Олена Михайлівна (2013) Психологічні особливості професійної я-концепції вчителів, які працюють в умовах інноваційної діяльності Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України (Т11.В7). с. 540-546. ISSN 2072-4772 |
|