Розвиток дефініцій у сфері маркетингу як відображення тенденції розвитку галузі маркетингових досліджень
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Розвиток дефініцій у сфері маркетингу як відображення тенденції розвитку галузі маркетингових досліджень
|
|
| Creator |
Лилик, І. В.
|
|
| Subject |
маркетинг
маркетингові дефініції |
|
| Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
| Date |
2013-12-09T14:50:17Z
2013-12-09T14:50:17Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Format |
С. 338-341
|
|
| Identifier |
Лилик І. В. Розвиток дефініцій у сфері маркетингу як відображення тенденції розвитку галузі маркетингових досліджень / І. В. Лилик // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2009. – № 6. – С. 338–341. – Бібліогр.: 7 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/6342 |
|
| Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
| Language |
uk
|
|