СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ВПЛИВУ НА ЛОЯЛЬНІСТЬ СПОЖИВАЧІВ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ВПЛИВУ НА ЛОЯЛЬНІСТЬ СПОЖИВАЧІВ
|
|
| Creator |
Максимова, Т. С.
Драчевська, Т. Б. |
|
| Subject |
лояльність
споживачі задоволеність програми лояльності прихильність купівля 658.818 |
|
| Description |
У статті розглядаються різні підходи до поняття лояльність, дається класифі- кація різних її типів. Аналізується важливість програм лояльності для підприємств та сучасних інструментів, які забезпечують успішність функціонування програми та ріст ступеня лояльності. |
|
| Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
| Date |
2013-12-16T08:21:29Z
2013-12-16T08:21:29Z 2011 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Максимова Т. С. СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ ВПЛИВУ НА ЛОЯЛЬНІСТЬ СПОЖИВАЧІВ [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, Т. Б. Драчевська // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2011. – № 17.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3312 |
|
| Language |
uk
|
|