СУЧАСНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															СУЧАСНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ
					 | 
		|
| Creator | 
															Максимова, Т. С.
					 Сергейцев, І. В.  | 
		|
| Subject | 
															екологічний маркетинг
					 зелений PR навколишнє середовище вірусний маркетинг 659.3  | 
		|
| Description | 
															У статті розглядаються проблеми просування екологічних товарів та поширення інформації про взаємодію підприємств з навколишнім середовищем з використання інструментів маркетингових комунікацій.
					 | 
		|
| Publisher | 
															СНУ ім. В. Даля
					 | 
		|
| Date | 
															2013-12-17T09:52:50Z
					 2013-12-17T09:52:50Z 2012  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Максимова Т. С. СУЧАСНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, І. В. Сергейцев // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2012. – № 18.
					 http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3336  | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|