Професійно-діяльнісний критерій вихованості лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядування
DSpace at TNPU
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Професійно-діяльнісний критерій вихованості лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядування
					 Профессионально-деятельностный критерий воспитанности лидерских качеств будущих учителей в системе студенческого самоуправления Professional-activity criterion of leadership skills upbringing of the future teachers in the system of student self-government  | 
		|
| Creator | 
															Кращенко, Юрій Петрович
					 | 
		|
| Subject | 
															лідерські якості
					 система студентського самоврядування комунікативні та організаторські уміння  | 
		|
| Description | 
															Охарактеризован профессионально-деятельностный критерий воспитанности лидерских качеств будущих учителей в системе студенческого самоуправления. Проанализированы соответствующие показатели критерия: лидерские, коммуникативные и организаторские умения. Определено, что функционирование системы студенческого самоуправления является фактором целенаправленного воспитания, формирования и развития совокупности профессиональных умений и навыков учителя-воспитателя.
					 The professional-activity criterion of leadership skills upbringing of the future teachers in the system of student self-government has been characterized. The relevant criteria indicators, such as leadership, communication, and organizing skills have been analyzed. It has determined that the functioning of the system of student self-government was an issue of purposeful upbringing, forming and development of the complex of professional skills and abilities of a teacher-educator. Охарактеризовано професійно-діяльнісний критерій вихованості лідерських якостей майбутніх учителів у системі студентського самоврядування. Проаналізовано відповідні показники критерію: лідерські, комунікативні та організаторські вміння. Визначено, що функціонування системи студентського самоврядування є фактором цілеспрямованого виховання, формування та розвитку сукупності професійних умінь і здібностей учителя-вихователя.  | 
		|
| Publisher | 
															Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
					 | 
		|
| Date | 
															2013-12-27T12:10:28Z
					 2013-12-27T12:10:28Z 2013  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3690
					 | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Relation | 
															Педагогіка
					 | 
		|
| Rights | 
															© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
					 | 
		|