Підготовка педагогів до роботи в інклюзивному класі: наскільки спеціальної вона має бути?
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3310/
|
|
| Title |
Підготовка педагогів до роботи в інклюзивному класі: наскільки спеціальної вона має бути?
Подготовка педагогов к работе в инклюзивном классе: насколько специальной она должна быть? Preparing teachers to work in an inclusive classroom: how special it should be? |
|
| Creator |
Софій, Наталія Зіновіївна
|
|
| Subject |
Міжнародні
|
|
| Description |
У статті розглядається питання підготовки педагогів до роботи в інклюзивному класі, компетенції ефективних вчителів, а також розглянуто два основні шляхи їх розвитку: переддипломна та післядипломна підготовка. Автором подано основні компоненти відносин та рефлексії.
В статье рассматривается вопрос подготовки педагогов к работе в инклюзивном классе, компетенции эффективных учителей, а также рассмотрены два основных пути их развития: преддипломная и последипломное подготовка. Автором представлены основные компоненты отношений и рефлексии. This paper deals with the preparation of teachers to work in inclusive classroom competencies of effective teachers, and examined two main ways of development: pre-diploma and postgraduate training. The authors describe the main components of relationships and reflection. |
|
| Date |
2013
|
|
| Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
|
|
| Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/3310/1/Sosiy_N.pdf
Софій, Наталія Зіновіївна (2013) Підготовка педагогів до роботи в інклюзивному класі: наскільки спеціальної вона має бути? Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції «Інклюзивна освіта: проблеми, пошук, шляхів вирішення". с. 12-14. |
|